Jag kollar på…

…Kalle och Britas hälsoresa på SVT play.

Jag har sett ALLT med Kalle Zackari Wahlström (Träna med Kalle, Gympaläraren, Svett och etikett mm).

En person jag verkligen beundrar och ser upp till. En skön kille med underbar humor och livssyn. En inspirerande personlighet.

Jag lyssnar även på han och Britas pod ”I nöd och lyft”

Tips tips tips.

3 reaktioner till “Jag kollar på…

  1. Det är verkligen ett bra titt- och lyssningstips från dig.
    Jag har också följt båda och blir mer och mer kär i Kalle för varje program jag ser. 🙂

    Gilla

    1. Jag är också lite kär i Kalle. Han var här i min stad och höll föredrag och jag var där och lyssnade, och ville så gärna gå fram efteråt och fråga om han ville vara med på en selfie….men jag vågade inte, fast jag vet att han glatt skulle ställt upp 😣

      Gilla

      1. Jag förstår så väl ditt agerande. 🙂
        Jag mötte mitt ”frikort” på krogen, blev nervös och låste in mig på toan. 🤣

        Gilla

Lämna en kommentar